неделя, 3 април 2016 г.

April & May Goals

  

 
  Днешният пост ще е малко по - различен от обичайните. Реших да споделя с вас какви са целите ми за следващите 2 месеца, защото мисля че така ще се мотивирам допълнително, а и ще се чувствам прекрасно, когато в края на месец Май споделя напредъка си (надявам се да е напредък). Ето ги и целите ми:


  • Да започна да пия повече вода - Това е най - важното нещо, което искам да направя, защото има дни, в които не изпивам дори и капка вода. 


Източник: http://healthybyme.tumblr.com/

  • Да започна да тренирам редовно - И под редовно имам предвид всеки ден, а не един път на две седмици. Преди две години тренирах почти всеки ден и това, че спрях беше огромна грешка.

  • Да вкарам в ред графика ми за сън - Това сигурно ще е най - трудното нещо, колкото и смешно да ви звучи. Истината е, че дори не съществува график. Понякога си лягам в 4 или 6 сутринта и ставам чак вечерта, а друг път изобщо не спя, за да не пропусна лекции. Този омагьосан кръг започна през октомври и е време вече да спре да се върти, защото е много по - изморително отколкото изглежда.

Източник:http://i-l-u-s-i-o-n-e.tumblr.com/

  • Да започна да се храня по здравословно - Храня се доста добре, но има няколко вредни навика, с които трябва да се справя. Първото и най - важно е да откажа колата, след това задължително трябва да започна да закусвам и да спра да ям след 8 вечерта.


  • Да сваля 3 - 4 килограма - Никога не съм си харесвала тялото и това влияе зле на самочувствието ми и на психиката ми като цяло. Знам, че не трябва да отдавам толкова голямо значение на теглото и на външния вид, защото има много по - важни неща, но винаги съм била малко по - пълна от другите и обидите, които получавах в училище ми оставиха грозни белези.


    • Да започна да пиша по - често в блога - Имам доста идеи за постове, но съм в ужасен reading slump и това явно влияе и на писането ми. И като споменах reading slump, вече е крайно време да завърша "Ясновидците", "Последната империя", "Тайната история" и "Стъкленият меч".

    • Да започна да уча повече - Март месец мина по - бързо отколкото исках и ето, че останаха само два месеца до сесията. Първият семестър се представих доста зле на изпитите, затова този път ще дам най - доброто от себе си и ще се стремя към по - високи оценки. 
    Източник:http://youronthebarrygibbtalkshow.tumblr.com/

    2 коментара:

    1. Изключително вдъхновяващ и мотивиращ пост! :)

      ОтговорИзтриване
      Отговори
      1. Благодаря ти :) Коментарът ти ме мотивира допълнително. :)))

        Изтриване