петък, 19 февруари 2016 г.

Поредици, които искам да завърша през 2016



  През изминалата година започнах доста поредици и трилогии, които е крайно време да бъдат добавени в графата "прочетени". В този пост ще изброя само завършените поредици, които смятам да прочета тази година.

  1. "ХАРИ ПОТЪР" от Дж. К. Роулинг - Време й е вече.


  2. "Игрите на глада" от Сюзан Колинс - Всъщност не мога да повярвам, че най - накрая прочетох първата книга. Отлагах я с години, защото вече бях гледала филма и се опасявах, че след като знам края няма да успея да се насладя на историята, но се оказа, че страховете ми са били напразни.


  3. "Създадена от дим и кост" от Лейни Тейлър - Сюжетът е често срещан, но уникалният свят, който авторката е създала и приятния й стил на писане са достатъчна причина, за да продължа с трилогията.


  4. "Разбий ме" от Тахере Мафи - Първата книга беше много интересна и в най- скоро време ще продължа с "Разнищи ме". Уорнър и Адам ми липсват.


  5. "Изборът" от Кийра Кас - Последната книга излиза тази година, затова ще включа и тази поредица. Въпреки, че останах малко разочарована от "Наследницата" ще продължа с историята и се надявам, че авторката ще ни поднесе един наистина добър финал.


  6. "Лунните хроники" от Мариса Мейър - Честно казано "Синдер" не ме впечатли особено, но ще дам втори шанс на книгите. Миш обожава поредицата, затова ще й се доверя.


  7. "Гриша" от Лий Бардуго - Дълго се чудих дали да включа и тази трилогия. Първата книга беше задоволителна, но нищо друго. Но пък от друга страна много харесах светът, който Лий Бардуго е изградила, така че най - вероятно ще се пробвам и с втората книга.

3 коментара:

  1. От изброените съм чела единствено Хари Потър и Игрите на глада и в двете поредици се влюбих:)Колкото до Игрите на глада -филмите хич не ми харесаха с книгите ще се насладиш много повече на историята.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вече съм влюбена в "Игрите на глада" ^_^ Радвам се, че започнах трилогията.

      Изтриване
  2. Аз също не съм чела Хари Потът и понякога имам чувството, че всички осмен мен са чели тази поредица :D приятно е да знам, че не съм единствена ❤ страхотна статия ❤

    ОтговорИзтриване