сряда, 11 ноември 2015 г.

Top 5 Wednesday



  От доста време не съм публикувала нищо, защото:

1) от университета ни затрупват с домашни и тестове, които много ме изморяват

2) просто нямах желание да пиша

  Но днес е сряда, което значи, че е време за Top 5 Wednesday. Тази седмица темата е "Книги, които не си завършил", но аз ще включа и две поредици, защото книгите, които не съм завършила са само три.


  5. Поредицата "Паднали ангели" на Лорън Кейт - Няколко пъти вече съм споменавала какво мъчение беше за мен да прочета третата книга. По времето, когато четях поредицата мразех да не дочитам книги и това беше единствената причина, заради която я завърших. За мен поредицата се оказа загуба на време и не смятам да я довърша.

  4. Поредицата "Делириум" на Лорън Оливър - Много исках да харесам книгите, но просто не бяха за мен. Сюжетът е невероятен и оригинален, но аз харесвам диалозите и действията, а в "Делириум" беше наблегнато на мислите на главната героиня, които доста пъти ме отегчаваха.


  3. "Посланическото градче" на Чайна Миевил - Отново попаднах в капана на промоциите. Мисля, че прочетох около 50 страници от книгата и реших да спра до там. Не ми стана интересно и имаше доста странни думи. 


  2. "Принцесата, разбойникът и фермерското момче" на Александра Бракен - Не съм фен на научната фантастика и Star Wars. Харесах стила на писане, но просто самата история ми беше скучна.


  1. "Първите петнайсет живота на Хари Август" на Клер Норт - Имах толкова високи очаквания за тази книга, но те не се оправдаха. Исках повече драма, напрежение и действия, но не ги намерих в тази книга.

Няма коментари:

Публикуване на коментар