неделя, 18 октомври 2015 г.

Размяна на книги



  Всички притежаваме поне няколко книги, които не сме успели да прочетем, не сме харесали или сме харесали, но след време сме осъзнали, че вече не сме толкова свързани с историята и героите. Това е съвсем нормално и се случва на всеки, затова не се чувствайте виновни, че искате да продадете, размените или дарите дадена книга. Повечето хора, включително и аз, искаме да продадем тези книги, за да може със спечелените пари да си купим нови, но ако сте пробвали поне един път знаете колко трудно е това. Реших да заимствам идеята от един форум и да организирам Размяна на книги. Заглавията, които се предлагат и търсят в онзи форум нямат нищо общо с тези, от които се интересувам, затова реших да пренеса тема и тук. Така, че ако имате някоя стара, нова, повтаряща се или такава книга, от която вече не се интересувате я напишете в коментарите и ако има желаещ за размяна той ще се свърже с вас и ако си харесате някоя от неговите книги ще си ги размените. Съветвам да пращате по пощата, защото излиза по - евтино и винаги се интересувайте в какво състояние е книгата. Ако има проблем с осъществяването на връзка ще се опитам да помогна с каквото мога. Въпросите си може да ми задавате в коментарите. Засега пишете всичко там, но ако нещата се разраснат ще измисля друг начин, по който да организирам списъците с книги. :)) 


Ето и книгите, които предлагам:

1. "Безсмъртна любима" - Кейт Тиърнан
2. "Обществото на Жулиет" - Саша Грей
3. Анита Блейк - ловецът на вампири Кн.7: Огнено жертвоприношение - Лоръл К. Хамилтън
4. "През Вселената" - Бет Ревис
5. "Излъжи ме нежно" - Аманда Куик
6. "Ти срещу мен" - Джени Даунам
7. "Пленници на страстта" - Джоана Линдзи
8. "Аз преди теб" - Джоджо Мойс
9. "Първите петнайсет живота на Хари Август" - Клеър Норт
10. " Посланическото градче" - Чайна Миевил


Това е засега от мен. :)

5 коментара:

  1. 1. "Фор" - Вероника Рот
    2. "Опасна дарба" - Даниъл и Дина Найери
    3."Theodore Boone: The Abduction" - John Grisham
    4. "Живата факла" - Стивън Кинг
    5. "Езикът на цветята" - Ванеса Дифенбо
    6. "Когато кипарисът шепне" - Ивет Манесис Корпорън
    7. "Момичетата от филма" - Зоуи Дийн

    Ето ги книжките, които аз съм готова да разменя. Ако някой проявява интерес към тях може да се свърже с мен по email: lianna.doneva@gmail.com или във фейсбук профила ми - https://www.facebook.com/lianna.doneva

    Ели, страхотна идея да направиш такъв пост! Дано много чудесни книги намерят новите си притежатели!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна идея.
    Книгите,които съм готова да разменя:
    1.''Ридание''- Маги Стийвотър
    2.''Балада''- Маги Стийвотър
    3.Която и да било книга от поредицата ''Юлисес Мур
    4.''Заветът Мефисто-Тринити Фейгън

    ОтговорИзтриване
  3. Аз съм готова да разменя :
    1. Книга първа Винету - Карл Май
    2. Тина и половина: Как се става яко гадже - Юлка
    3.Плажният дневник на една кифла - Ина Герджикова
    4.Белязана - Каст + Кристин Каст
    :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Междру другото " Посланическото градче ", " Първите петнайсет живота на Хари Август " и "
      Обществото на Жулиет " са много хубави книги :)

      Изтриване
    2. Междру другото " Посланическото градче ", " Първите петнайсет живота на Хари Август " и "
      Обществото на Жулиет " са много хубави книги :)

      Изтриване