сряда, 9 септември 2015 г.

Top 5 Wednesday


 Мина доста време от последната ми публикация, но да знаете, че съм жива и не съм се отказала от блога. Денят е към края си, но все още е сряда, затова да минем към същността на публикацията. Тази седмица темата е Favourite things about your bookish community. 



  5. The Blogging Community - Усещането да бъдеш част от нещо толкова огромно е невероятно. 

  4. Предизвикателствата, таговете и всичките маратони - Всички тези прекрасни нещица правят четенето още по - интересно и забавно. 


  3. Възможността да изразя мнението си - Нямам приятели, които са запалени читатели като мен, затова нямам възможност да споделям радостта, тъгата и изобщо всичко, което мисля за книгите. Блогът ми не е много популярен, но изключително много се радвам, че има къде да изкажа мнението си и ако някога съм повлияла дори и на един човек да прочете книга, която ми е харесала, ще бъда много щастлива.


  2. Откриването на нови и вълнуващи книги - Решението, кои книги да добавя към "to be read" листа стана много по - лесно. Не мога да повярвам колко невероятни книги съм щяла да пропусна.


  1. Запознанството ми с други блогъри - Нямаше как това да не е начело на класацията. Създаването на блог е едно от най - добрите решения, които някога съм правила, защото това е причината да се запозная с толкова прекрасни хора. Обожавам момичетата от чата. Всички сме толкова различни, но и много еднакви. Приликите помежду ни чак са плашещи на моменти. Не знам как ще се почувствам ако някога спрем да си пишем ... просто толкова много се привързах към всички.


Няма коментари:

Публикуване на коментар