сряда, 29 юли 2015 г.

Top 5 Wednesday



  Тази седмица темата е Favorite Character Tropes. Тук можех да се развихря и да напиша много и различни неща, но в официалната страница бяха дадени примери със сюжети, затова и аз се спрях на тях.

  5. Уговорен брак - Прочела съм страшно много исторически романи и уговореният брак е много важен елемент в изграждането им. Ако редувате четенето на исторически романи и друг жанр едва ли ще ви омръзнат, защото авторите измислят страшно забавни ситуации и диалози.


  4. Герои, които се мразят, но след това се влюбват - Толкова типично, но и страшно забавно. Такива герои винаги се стараят да направят нещо гадно на другия и резултатът винаги е бил сълзи от смях за мен. 


  3. Главен герой, който не подозира, че притежава някаква сила, владее магия и т.н. - Не съм чела много такива книги (ще се радвам, ако някой ми препоръча нещо), но винаги е било интересно да чета за напредването, успехите, понякога и за провалите на героите. Такива истории винаги ме мотивират.


  2. Главният герой участва в състезание - Историите, в които главният герой трябва да спечели правото си на живот, или короната винаги са ме държали в напрежение, а и с по - смелите писатели не се знае какъв би бил краят. 


  1. Главните герои срещу правителство - Повечето фентъзи книги, които съм прочела са с такъв сюжет, но въпреки това винаги ми е било интересно. Точно тези истории съдържат най - важните уроци за живота.

Няма коментари:

Публикуване на коментар