четвъртък, 30 юли 2015 г.

BOOKS WE WANT TO BE MOVIES



  Със страхотната Вики решихме, че ще е забавно да споделим с вас, кои са книгите, които искаме да видим като филми. Надявам се, че ще е съгласна да направим продължение, защото ми беше изключително трудно да избера само по една книга.



 Фентъзи

  Вики: Поредицата за "Чарли Дейвидсън" на Даринда Джоунс. Тази поредица, може да се превърне в идеално мини сериалче или поредица от филми. Книгите са изпълнени с екшън, адреналин, мистерия, страст, любов и много, много сарказъм. След като гледах видеото към Bad Blood на Taylor Swift и видях Cara Delevingne  в ролята на лошо момиче, реших, че тя ще е просто перфектна за персонажа на Чарли Дейвидсън. Уверена, красива и със страхотно чувство за хумор. Мисля, че би се получило страхотно съчетание между Бъфи, убийцата на вампири, Шепот от отвъдното и Лара Крофт. Перфектната комбинация.


  Ели: "Червен изгрев" на Пиърс Браун. Това би било НЕВЕРОЯТНО. Сюжетът на тази книга не е най - оригиналният, но едновременно с това няма друга такава книга. Това ще бъде филм изпълнен с бруталност, жестокост и кървави сцени, породени от омраза и желание за отмъщение.


 Съвременни романи

  В: "Fangirl" на Рейнбоу Роуъл. Мисля, че никой не би се възпротивил, ако се направи филм по тази книга. Всички нърдове, ще хукнат към кино салоните. Много забавен, задушевен и дори напрегнат на моменти. Този филм би бил подходящ за всички от малки деца до възрастни, и определено би се харесал на всички. Историята е за две близначки, и не знам защо, но виждам Лили Колинс да играе близначките. И определено виждам Логан Лерман като Леви. Страшно ми допаднаха като двойка Лили и Логан в Stuck in love, и определено ги виждам като двойка и тук.

  Е: Тук ми беше много трудно, но се спрях на "Без Хоуп" на Колийн Хувър. Това е история за приятелството и лоялността, любовта и оцеляването, за справянето с трагедията и намирането на сили да простиш. Една наистина красива история, която ще докосне сърцето и душата ви. 



 Исторически романи

  В: "Революция" на Дженифър Донъли. Мисля, че доста пъти съм споменавала тази книга в блога  си, но щом го правя отново, то значи има причина.  Историята се върти около момиче, което страда вътрешно и събра всичката мъка и жал в себе си. Но когато заминава за Франция с баща си, всичко това се отключва и я залива. Освен нейната история в книгата се разказва и за една от прислугите на Луи XVI  и нейните преживявания по времето на Френската революция.  Книгата има и доста музикален характер, така че смятам, че The Smiths ще са идеални за саунтрак на филм по книгата. Обобщено книгата е изпълнена със страст, смелост, радост, любов и много революция.

  Е: Поредицата "Адски устройства" на Касандра Клеър. Поредицата е интригуваща, динамична, пълна с екшън и романтика. Останах очарована от героите, сюжета и мрачният Лондон през 19 век.

3 коментара:

  1. Страхотен пост! Съгласна съм със абсолютно всичките ви решения, но май за никоя от споменатите книжки още не са закупени правата. За мен много добри екранизации ще излязат и от "Легендата" и "Не пускай ножа". А поредицата "Стъкления трон" ще направи чудесен сериал!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, мила! Иначе и аз не съм попадала на информация, че някоя от книгите ще бъде екранизирана. Съгласна съм с мнението ти за "Стъкленият трон", но все още не съм чела "Легендата" и "Не пускай ножа".

      Изтриване
    2. Аз съм прочела само първата книга от поредицата "Не пускай ножа", но определено мога да се съглася, че ще се получи epic филмче :D

      Изтриване