вторник, 30 юни 2015 г.

Totally didn’t need book tag

За първи път попадам на такъв таг. Въпросите са много интересни и различни от тези, които съм срещала досега. Ето ги и тях:


1. Напълно нямаше нужда от продължение/продължения - "Ш - ш - шт" на Бека Фицпатрик. Яд ме е, че прочетох и втората книга. Трябваше да си остана само с първата книга и щастливия край, защото няма да доживеем да видим и другите две книги. Ако тръгна да ги чета на английски ще ми отнеме доста време, а и малко ме мързи. 

2. Напълно нямаше нужда да има повече от една гледна точка - Засега съм доволна от всички книги, които съм чела.

3. Напълно нямаше нужда да се сменя корицата по средата на поредицата - Нямам поредица, на която дизайнът е бил променен, но предстои да имам. Току - що видях новите корици на поредицата "Сезонът на костите". Имам първата книга и смятам, че корицата е невероятна. След това видях корицата на 2 - рата книга ... хубава е, не отричам, прилича на корица на някоя детска приказка, напълно несъвпадаща с корицата на първата книга. И сега следва "най - логичното" нещо на света - променят корицата на първата книга, за да съвпадне с 2 - рата. Ще си купя продължението и ще си седя с несъвпадащи корици, но просто ми е много любопитно защо го правят? 

4. Напълно нямаше нужда от любовен триъгълник - Любовните триъгълници в поредицата "Академия за вампири" (Ейдриън, Роуз и Дмитрий, както и Мейсън, Роуз и Дмитрий) бяха напълно излишни според мен. Имаше си достатъчно драма и напрежение между Роуз и Дмитрий и без други да се намесват. Друг излишен любовен триъгълник за мен беше между Аспен, Америка и Максън. Има ли изобщо някой, който да е бил от отбора на Аспен?

5. Напълно нямаше нужда тази книга да бъде включена в поредица - "Страст" на Лорън Кейт. Цяла книга за това как главните герои се връщат назад в миналото беше прекалено, а и много отегчително за мен. 

6. Напълно нямаше нужда от тази ситуация, в която не е ясно какво ще се случи по - нататък - Доста странен въпрос. Нали това е едно от най - важните неща. Както и да е. Когато чета поредица това е страхотно ... поддържа интереса, но ако това се случи при самостоятелна книга просто се чувствам много объркана. След като прочетох "Къде си, Аляска?" не знаех какво да мисля .. трябваше ли да става така?

7. Напълно не трябваше да има само една гледна точка - Би ми било безкрайно интересно да видя света през очите на Ейдриън (Кръвни връзки), Джейми (Друговремец), Джерико Баронс и много други.

8. Напълно нямаше нужда от всичката тази прехваленост - Поредицата "Дивергенти" ... беше ОК, но имах големи очаквания.

9. Напълно нямаше нужда от препратка към друга книга (например: феновете на това биха харесали това) - Цитат: "Красиво бедствие" е колежанската версия на "Петдесет нюанса сиво". Много се извинявам, но това е пълна лъжа. Няма никаква прилика нито в сюжета, нито в героите. Освен девствените героини не откривам друго съвпадение.

10. Напълно не заслужаваше моето време - "Страст" !!!

Всеки, който иска е свободен да направи тага :)





2 коментара:

  1. Честно казано и аз се чудя дали изобщо е имало някой от отбора на Аспен.
    Ако искаш да видиш нещата от гледната точка на Ейдриън прочети или дочете цялата поредица Кръвни връзки от трета книга на горе виждаме нещата и през неговия поглед.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Със сигурност ще дочета поредицата, просто има толкова много книги, че не мога да им смогна. :D

      Изтриване