събота, 20 юни 2015 г.

Summer Reader Book Tag


 Ваканция, слънце, плаж, сладолед, рожден ден ... как да не обичам този сезон. Видях този таг преди няколко дни и нямаше начин да не го направя. Ето ги и въпросите:

1. Лимонада: изберете книга, която е започнала горчива, но станала по-добра - На никоя жена не пожелавам това, което се случи на героинята от "Лесна" на Тамара Уебър. За щастие спасителят се появи навреме.


2. Златно слънце: изберете книга, която ви е накарала да се усмихнете несравнимо - "Ще те чакам" на Джей Лин винаги ще си остане една от най - любимите ми книги.


3. Тропически цветя: изберете книга, в която действието се развива в чужда страна - По - голямата част от действието в "Друговремец" се развива в прекрасната Шотландия.


4. Сянката на дървото: изберете книга, в която за първи път е представен мистериозен или съмнителен герой - Джерико Баронс от "Тайната на забранената книга" е един от най - мистериозните герои, за които съм чела. Прочела съм първите две книги от поредицата и все още не знам дали да го мразя или обичам.


5. Пясък: изберете книга, в която сюжета едвам се развива - „Пророчеството на сестрите” на Мишел Зинк. Лично за мен и в трите книги сюжета се развиваше многооо бавно. Главните действия бяха интересни, но пълнежа между тях ме отегчаваше.


6. Зелена трева: изберете герой, които е пълен с живот и това ви кара да се усмихвате - Може би малко странен избор направих, но за мен Огъстъс беше пълен с живот. А характера и действията му помогнаха на Хейзъл да погледне света от друг ъгъл.



7.Диня: изберете книга, която включва някои сочни тайни - "След" на Анна Тод. С всичките си тайни Хардин рискува да загуби най - хубавото нещо, което му се е случвало - връзката му с Теса.

8.Слънчева шапка: изберете книга, която се развива в огромна вселена/обстановка - "Миг преди никога" на Джесика Редмерски. Всеки ден различен град ... малко завиждам.


9.Барбекю: изберете книга, в която герой е представен като голямо парче - Максън от "Изборът" е наистина едно голямо парче. Все пак е принц и не е залък за всяка уста.


10. Лятно забавление: разпространи и направи тага - Връщам жеста и тагвам Кая.

2 коментара:

  1. Супер сладък пост. Мисля да съм нахална и аз да направя този таг :D
    btw, снимките са много добри, твои ли са?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нямам търпение да видя отговорите ти :) Конкретно в тази публикация само 2-рата снимка е моя

      Изтриване