неделя, 14 юни 2015 г.

Поредици, които няма да завърша



Това са поредиците, които не успяха да задържат интереса ми. Надявам се да не обидя никой с мнението и думите си.

1. "Паднали ангели" на Лорън Кейт - От толкова време исках да прочета поредицата и много се вълнувах, когато я започнах. Първата книга беше ОК и реших да продължа и с 2-рата книга, като си помислих, че нататък ще стане по - интересно. Някак си успях да я прочета. Единствения спомен, който имам е, че не ми хареса, но моята пуста надежда, че ще стане по - интересно ме накара да прочета и 3-тата книга и това беше краят. Мразех да не дочитам книга, която съм започнала и затова ми отне повече от 3 месеца, за да я завърша. Просто не знам как да ви опиша какво мъчение беше за мен. 


2. "Делириум" на Лорън Оливър - Друга поредица, за която много се вълнувах. Сюжетът й е невероятен. Наистина исках да харесам книгите, но просто не стана. Не знам как е в другите 2 книги, но в първата за мен имаше прекалено много размишления на главната героиня. Харесах стила на писане на авторката, но исках повече диалози и повече действия.


3. "Петата вълна" на Рик Янси - Много популярна поредица със страхотен и интересен сюжет. Мисля, че са малко хората, които не са харесали първата книга. Аз също я харесах, харесах и всички герои, а краят беше интересен, но просто нямам желание да продължа с поредицата.


4. "През Вселената" на Бет Ревис и "Вечен живот" на Кейт Тиърнан - Когато ги видях намалени просто не издържах. Купих си ги и направих грешка. Отново интересни сюжети, но нищо повече. А и няма изгледи да продължат с издаването им на български език.


5. "Анна в рокля от кръв" на Кендар Блейк - Останах разочарована от 1-вата част. Очаквах повече екшън и повече кръв. 


6. "С.Е.К.Р.Е.Т" на Л. Мари Аделин - Отдавна изгубих интерес.


Няма коментари:

Публикуване на коментар