петък, 26 юни 2015 г.

10 - те автора, които трябва да прочета

 
 Не добре измислено заглавие, но не се сещам за друго.

  Това са 10 - те автора, чиито книги изключително много искам да прочета, но по тъпи причини, все още не съм. Редът, по който съм ги изброила не е от значение.


  1. Брандън Сандърсън - Всички казват, че той е кралят на фентъзито. Много искам да прочета поредицата "Мъглороден", защото всички имат отлични отзиви за нея, но се опасявам, че само на мен няма да ми хареса, защото фентъзито не ми е любимия жанр.


  2. Джордж Р. Р. Мартин - Тук ситуацията е абсолютно същата както с Брандън Сандърсън. А и много искам да гледам сериала, но съм голям инат и първо ще пробвам с книгите.

  3. Маркъс Зюсак - "Крадецът на книги" е любимо заглавие на много от читателите. Чувала съм, че е тъжна и тежка книга, но въпреки това всеки остава очарован от нея.

  4. Патрик Нес - Всички booktubers, които следя обожават неговата поредица "Живият хаос". Това трябва да значи нещо нали?!

  5. Патрик Ротфус - Отново. Популярен автор. Отлични отзиви. Несигурност дали ще ми харесат книгите му.

  6. Сюзан Колинс - Направо ме е срам. Сигурно съм единственият човек, който не е прочел "Игрите на глада".

  7. Никълъс Спаркс - Любовните истории са ми слабост, но не знам защо все още не съм прочела нищо от един от най - добрите автори в този жанр.

  8. Рик Риърдън - Всички, са започнали своята читателска кариера с този човек и с жената от номер 10. 

  9. Стивън Кинг - Той е легенда! Дори да не харесам книгите му ще ми е кеф да казвам, че съм чела нещо от него. Глупаво мислене, но какво да се прави.

  10. Дж. К. Роулинг - Прочела съм само първата книга от поредицата. Срам и позор за мен.

2 коментара:

  1. Гордо мога да заявя, че съм чела 7/10 и се чувствам някак горда от това :D
    Определено ТРЯБВА да прочетеш, някой от тези автори, ако ти трябва помощ с избора с какво да започнеш, да знаеш, че съм насреща :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти мила, със сигурност ще се възползвам от предложенaта помощ. :)

      Изтриване