петък, 10 април 2015 г.

Easter Book Tag




 
По повод Великден, един от най - големите и православни празници, реших да направя таг, чийто създател е Rosie the Reader (така се казва youtube канала й). Ето ги и въпросите:


1.Зайци - книга, която искате да има продължение - Мммм да видим .... това е доста трудно за мен. Повечето от книгите ми са част от поредица и краят почти винаги ми харесва. Но знам, че историята на Ева и Гидиън от поредицата на Силвия Дей много ще ми липсва. 5-тата книга още не е издадена, но наистина се привързах към тях и няма да имам нищо против просто да чета за това как си мият зъбите или спят.


2.Яйце - книга, която ви е изненадала - във всяка книга има по някоя и друга изненада, но не очаквах нещата, които се случиха в "Целуната от сянката" на Ришел Мийд и "Предани" на Вероника Рот.


3.Преследване - книга, с която сте се сдобили трудно - винаги поръчвам онлайн, защото ми излиза по - евтино, но "Академия за вампири"на Ришел Мийд и "Тъмна любов" на Дж.Р. Уорд ги нямаше в наличност нито в онлайн книжарниците, нито в книжарницата в града и трябваше да почакам докато отида в София, но все пак успях да ги намеря : )


4.Агънца - книга от детството ви, на която все още се наслаждавате - като дете не четях много, но приказката за Пепеляшка си остава една от любимите ми.



5.Пролет - книга с корица, която те кара да мислиш за пролетта - сещам се единствено за "Някой бди над теб" на Джудит Макнот. Като цяло не харесвам корицата, но има цветя на нея, а тях свързвам с пролетта естествено.


6.Исус - религиозна или духовна книга,която обичаш - това би било лесно за тези, които са чели Библията, но аз не съм и единствената книга, за която се сещам е "Подсъзнанието може всичко" на Джон Кехоу. Книгата ми помогна, а дори не я прочетох докрай.


7.Възкръснал - книга от починал автор - "Брулени хълмове" на Емили Бронте.


8.Кошница - книга намираща се във вашия списък с покупки от доста време - "Нощният цирк" на Ерин Моргънстърн, "Чудо" на Ар Джей Паласио и книгите на Патрик Ротфус и Брандън Сандерсън. Не съм сигурна дали ще ми харесат.


9.Бонбони - книга, която смятате за сладка - "Целувка за Ана" на Стефани Пъркинс


10.Кого тагваш ? - Още съм нова и не познавам никой, но всеки, който иска е свободен да го направи. Ще ми е интересно да видя и вашите отговори.



2 коментара:

  1. И понеже си нова, хайде да се запознаем с: Тъй де, ако искаш ми пише.
    Тага е страхотен,м даже смятам да го направя.
    Иначе не се колебай-не съм срещала човек, който не е харесал книга на сандерсън.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за милите думи :) В най - скоро време мисля да започна поредицата "Мъглороден". Чувала съм само хубави неща за нея.

      Изтриване