четвъртък, 9 април 2015 г.

Най - чакани книги за пролет/лято 2015

  

  Това са част от книгите, които ще бъдат издадени в периода пролет - лято и които чакам с голямо нетърпение.


  •  The Ruby Circle - Ришел Мийд  (Книгата ще бъде издадена от изд. Ибис)
          Това е 6-тата и последна книга от поредицата "Кръвни връзки". Макар че засега съм прочела само   1-вата книга се влюбих в Ейдриън и Сидни и нямам търпение да разбера какво ще се случи с тях. След излизането и на последната книга определено ще си  направя един маратон. 

  • The Sea of TranquilityКатя Милей  (Книгата ще бъде издадена от изд.Тиара Букс)
           Честно казано не успях да разбера за какво точно се говори в книгата. Историята е за мистериозно ново момиче в училище и момче, чието име е синоним на смърт. Звучи като поредната клиширана любовна история, но все пак съм пристрастена към тях. 

  • After Ever Happy - Анна Тод  (Книгата ще бъде издадена от изд.Егмонт)
          Това е 4-тата и последна книга от поредицата "След". Във всички книги има доста излишни неща, но както ви казах любовните истории са ми слабост.

  •  Every Day - Дейвид Левитан  (Книгата ще бъде издадена от изд.Егмонт)
           "Всеки ден различно тяло. Всеки ден различен живот. Всеки ден влюбен в същото момиче". За мен това е нещо ново, защото досега не съм попадала на такъв сюжет и ми звучи много интересно. Дано добрите отзиви в goodreads не са преувеличени.

  •  "Принцът и Стражът", "Кралицата и Любимката"  и "Наследницата" - Кийра Кас  (Книгите ще бъдат издадени от изд.Егмонт)

          Ще кажа само едно - "Изборът" е една от любимите ми поредици, така че тези книги трябва да ги имам задължително. 

  • Fangirl - Рейнбоу Роуел  (Книгата ще бъде издадена от изд.Егмонт)
         Когато разбрах за тази книга започнах да пищя. Нямам абсолютно никакво търпение за нея!!!

3 коментара:

  1. И аз чакам с нетърпение 6- та книга от "Кръвни връзки". С развитието на действието Ейдриън и Сидни стават още по сладки заедно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сигурна съм, че е така. :) "Академия за вампири" е една от любимите ми поредици и знам, че и тази няма да ме разочарова.

      Изтриване
    2. Така си. А ако ти липсват Роуз, Димка и Лиса и те се появяват в тази поредица. Да за много малко, но все пак

      Изтриване